Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 1 kwietnia 2016

Jajo

 Witajcie! Dziś pokażę Wam motywacyjną tabliczkę, którą zrobiłam na  kwietniowe wyzwanie  u SanDee&amelie's Steampunk Challenges   #4 Anything Goes Steampunk/Industrial


Zakupiłam niedawno trochę folderów do embossingu i staram się ich używać, gdzie się da.
Wiosna idzie, więc motyw Jaja sam się niejako pchał pod nóż. Użyłam do tego trochę części zegarowych i metalowego kwiata, który został przerobiony na śmigło.



Nadal z zapałem używam preparatów DecoArt. Tutaj korzystałam z  Matte Medium, Cracle Paste, Dazzling Metallics  w kolorach Champagne Gold i Teal oraz Americana  Decor Chalky Finish Paint w kolorze Treasure a także preparatu Interference Turquoise (widać go jako poblask turkusowy w spękaniach na Jaju)




https://decoart.com/blog/

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne jajo innego bym się nie spodziewała . Prace tworzone tą techniką zawsze są wyjątkowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Your motivational tag is absolutely brilliant, Zoja!
    Awesome texture and so beautifully painted! Love it!

    Claudia xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Brilliant project, love it, Angela x

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous texture! Great piece!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...