Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 29 listopada 2015

Liście

Dziś dwa wpisy do art- journala z użyciem liści.
Pierwsza praca powstałą na wyzwanie "Jesienne Bingo" w Szufladzie, można jeszcze się tam zgłaszać.
Moje wytyczne to: czerwony, liści, papier.
Skorzystałam tu z kilku nowych wykrojników, mikrokulek i farb fluorescencyjnych.



http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-listopadowe-jesienne-bingo.html


Drugą pracę poczyniłam na wyzwanie „Liść” w scrapki- wyzwaniowo. Z luźną refleksją na temat pewnego filmu.

A, że wszystko za bardzo połyskuje, to jeszcze trochę zbliżeń.









http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2015/11/november-challenge-leaves-reveal-1.html

Z produktów Deco Art użyłam:
Matte Medium,
Cracle Paste White,
farb Dazzling Metallics w kolorach Festive Green i Rich Espresso.

http://decoart.com/blog

Do tego pudry do embossingu, UTEE w kolorze brązu, szklanego brokatu, brązowej miki i mgiełek.

3 komentarze:

  1. Pięknie, kolażowo i żurnalowo! Fajna kompozycja i świetnie wykorzystane liście :) Dziękujemy za dołączenie do wyzwania na scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Thank you for joining us over at Scrapki-Wyzwniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great background and so creative project! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...