Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 17 sierpnia 2014

Gorseciarski Fijoł

Mój Fijoł gorseciarski od czasu do czasu dawał znać o sobie, lecz do tej pory ograniczałam swe zapędy i formę jego emanacji. Ale z tym powoli koniec! Przez pewien czas przygotowywałam sobie album z tagów, szukałam zdjęć w internecie (pomógł nieoceniony Pinterest!) i dodałam nieco starociowych koronek nabytych kiedyś bardzo okazyjnie na Etsy (bo z takimi rzeczami to tam cenowo dramat) lub zdobytych w różny inny sposób, na przykład drogą wymiany :) No i oczywiście nie mogło zabraknąć zapinki do pończoch...
Prócz zdjęć sama posiadam nieco gorsetów, również zdobytych różnorako...głównie w second handach :) Takie jedno z wielu maniactw... Ale o tym może kiedy indziej...
Dziś zatem mini albumik tagowy, który wpisał się chyba dość dobrze w wyzwanie  Киевский скрапклуб pt. Duch Czasu, czy też jak kto woli Zeitgeist.  Jak widać gorsety, niby relikt, a jednak nadal mają zwolenników :)



 Tył, bez gorsetu






 Z tyłu na większości znajdują się cytaty z książek Jeanette Winterson, zostawiłam tez miejsce na kolejne...

 Prócz postarzonych, pociemniałych brzegów zostały one też pozłocone tuszem kreślarskim.

Zapraszam do odwiedzenia strony z wyzwaniem...piękne prace!
http://www.scrapclub.kiev.ua/2014/07/61.html

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...