Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 2 czerwca 2014

Oswajanie

Ostatnio oswajałam tusze i nowe maski.
 Z pracy z tuszami kreślarskimi powstałą praca inspirowana tablicami Rorschacha...zawsze chciałam mieć swoje własne...ale wciąż nie mam...
Jest ona inspiracją na arcyciekawe wyzwanie w Szufladzie "Monochromatyczna symetria"


 Zachorowałam na maski od Memory Box...Są takie pełne szczegółów...
Przy ich pomocy powstał pierwszy dokończony wpis w nowym art journalu...
Są takie momenty, że chciałoby się znaleźć gdzieś daleko od miejsca, w którym znajduje się nasze ciało...w takim momencie przytrafiło mi się słuchanie piosenki Kamila Bednarka...nie to, żebym jakoś szczególnie lubiła jego piosenki...nawet w sumie nie za bardzo...ta wtedy leciała w radio...świeciło słońce za oknem...był piątek, godzina czternasta z ogonkiem... a ja na prawdę nie chciałam tam już być...i była obietnica ciekawego wieczoru...wyszło jak wyszło...ale ten głód escapizmu pozostał na tyle silnie, że no musiałam coś o tym popełnić...
I tak oto...niewielki kolaż...z nową maską...

W sumie dobrze wpasował się w wyzwanie na scrapki- wyzwaniowo- #103 Song to sobie tam zawiśnie...

11 komentarzy:

  1. Genialnie sobie wykombinowałaś z tą inspiracją tablicami Rorschacha :) wpis genialny, też coś mam na to wyzwanie scrapkowe, ale zbladło mi to przy Twojej pracy :) a maski memory box od pewnego czasu kolekcjonuję i wprost je ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca, podziwiam to zespolenie obrazka z tłem! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-Wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... ja to jak zwykle nie wiem, co napisać. no bo co? że ładne? no sorry, ale "ładne" nie oddaje tego, czy są Twoje wpisy! (a, że takie maski są, to ja - abnegatka - nie wiedziałam ale zaraz nadrobię zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. What can I say? wowwwwwwwww for both of them! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykłe prace :) Ta inspirowana piosenką niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Very very cool! Thanks for joining us @ Scrapki-Wyzwaniowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu się dzieją cuda... Jestem tu pierwszy raz i juz nie wyjde...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolaż! i genialna symetria!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...