Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 21 stycznia 2013

kapiąca czerń i herbata

Ostatnio znalazłam w jakimś słoiku w szafce kilka starych torebek od herbaty. Są z czasów, kiedy tu jeszcze nie mieszkałam...Uznałam je za skarb godny wykorzystania. Takiej herbaty już chyba nie da się pić, ale można ją twórczo zagospodarować.
Powstały na razie dwie prace.

Wpis do art- journala z kapiącą czernią...według Kroków w  scrapki- wyzwaniowo.

A że ja bardzo lubię i doodling, i warstwy, i mazanie paluchami...poczyniłam kroki.
Warstw tu jest tyle, że sama się już pogubiłam ile :) i prócz szanownej torebki wykorzystałam też ulubiony materiał z czarnym pluszowym wzorem...Postać to motyw, który często gryzmolę na marginesach wszelkich szkoleń...może zrobię kiedyś z tego jakieś inne wpisy...

                                                                             ***

Druga praca jest inspiracją do Szuflady, gdzie trzeba zrobić coś w czacie na  herbatę...
Mały karteczkownik.



 Tyle na dzisiaj.


4 komentarze:

  1. hej, hej!
    zlokalizowałam Twój adres (pisałam na craftladies), paczka dla Ciebie już przygotowana, wyjdzie jutro, mam nadzieję, że na pojutrze będziesz ją miała. przepraszam za zwłokę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi,

    funny idea with the tea bag, also as balloon and his 2nd life - I hope the bag was finally empty :). Interesting is definitely the surface of the tea bag, which getting the kick through the metallic optic (acryl?).

    greetings Senna

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity wpis! te torebki herbaty chyba specjalnie czekały na Ciebie :) jestem ciekawa ile jeszcze takich zostawionych-zapomnianych rzeczy znajdziesz :)

    motyw oka jest obłędny!!! przykuwa wzrok :) aż ciężko jest się oderwać

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...