Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 18 listopada 2012

bez fonii

Od dwóch tygodni zżera mi struny głosowe jakaś zaraza (od wczoraj głosu się pozbyłam praktycznie zupełnie)...przeszkodziło mi to tylko trochę w twórczych zamiarach, powiem więcej, nawet do Stolycy się udałam tamtą sobotą, nie bacząc na bóle i chrypę, na warsztaty do Finn :)

Ale teraz to już grzecznie w domu posiedzę, bo pracować (a praca głównie fonią) niepodobna w tym stanie...

A oto wytwór warsztatowy pod roboczym tytułem "Kolaż- Zima i Mila", czyli Dziuńka :)

Ma pewne braki, ale jakoś tak nie miałam głowy, by dalej go poniewierać...

Ponadto pod koniec października uczestniczyłam też w Poznaniu w warsztatach z decoupage'u...padał pierwszy, acz znikomy, śnieg...
Do otrzymanej pracy dorobiłam po swojemu już w domu strategiczne elementy i mam zegar :)
Ale do efektu raczej bym się nie przywiązywała...

Efektem warszawskich warsztatów była potrzeba zrobienia sobie czegoś kolażowego do art-journala, jest to również efekt pewnych przemyśleń, które mnie ostatnio dręczą i tego, co Edi-th kiedyś rzekła "czy można uciekać przed czymś, do czego się biegnie??"
Nie wiem skąd ona takie rzeczy bierze, ale nie dają spokoju...
No i musiałam wypróbować ten piękny wykrojnik- koronkę, zgapiony od Guriany...
Niedziela upłynęła smsowo, bo ekstrawersja, nawet bez głosu, rządzi się swoimi prawami... :)




7 komentarzy:

  1. uch... brak fonii jest paskudny - całkiem niedawno to przeżywałam. zdrowia Ci życzę!

    a prace? Twoje jak zwykle - co sprawia niezwykłą przyjemność - pięknie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace cudne! Kolaż czarodziejski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko...obłędne!!! A kolaż.. ech, co ja będę pisać...Mistrzu!!! Ty już wiesz najlepiej ... :)
    P.S. Nie wiem,czy zwróciłaś uwagę...króliczek już jest na smyczy :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie szkopuł tkwi w tym, że już jest i co dalej? Może lepiej było w ogóle nie gonić...

      Usuń
    2. ale czy można uciec przed tym do czego się biegnie??

      Usuń
  4. Licho! ja bym chętnie do Ciebie na warsztaty poszła! pomyśl o tym! jesteś genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi,

    ... so I see you get a lot of inspirations from regulary workshops :). Winter Mila :) is of course sweet and I hope she doesn´t freeze with the airy-dress ;) - What she says?.
    I hope the boys are behaving ;) in weekend.

    regards Senna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...