Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


środa, 31 października 2012

Zbolała i Jowialna

Popołudnie zeszło mi na wycinankach w dyniach...obie były takie piękne, że nie mogłam się zdecydować, która nabyć...ta bardziej czerwona okazała się zielona pod spodem :) Więc ma zęby w zielonej patynie...:)
Przez to wszystko nie zdołałam zrobić pocztówki...ale może wstawię ja tu później...






7 komentarzy:

  1. To ostatnie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde świetnie wyszły, iście burtonowsko! podziwiu, podziwiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszly!A to ostatnie zdjęcię jest po prostu świetne:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ta z zielenią pod spodem - rewelacyjna!
    zieleń dodała jej głębi i życia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły , super zębiska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zęby są rewelacyjnie, zombiaszczo - zgniłe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...