Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 24 sierpnia 2012

Drugie życie różnych śmieci...

Ostatnimi czasy pochłonęło mnie przerabianie różnych przedmiotów, które niechybnie wylądowałyby w koszu ze śmieciami. W sumie to ocaliłam już od takiego losu i ukryłam w szafce kilka różnych pudełek. Przy koszu na śmieci stały od kilku miesięcy dwa słoje po kawie- znalazłam je przy porządkach w szafce. I nadszedł czas.

Opakowanie po komplecie majtek bezszwowych na początek :)

W związku z wyzwaniem upcycking'owym na scrapki- wyzwaniowo
Przerobiony na lampion z zawartością chomikowanych, suszonych róż... uczepionymi starymi żabkami do firanek, również ocalonymi dla mnie przez siostrę...kapslem z okiem i innymi starociami...
może wisieć, może stać... :)





zawerniksowana o ocracklowana róża...papierowa



Poza tym słoiki różne również wzięły udział w przerabianiu...owe po kawie...





i jeszcze jeden po deserku dziecięcym- na małe, od babci, guziczki. Ne mógł być zbyt zdobny, bo zamieszka w szufladzie z innymi gratami

 słoiki odegrały rolę w wyzwaniu słoikowym w Szufladzie

5 komentarzy:

  1. Prześliczne:))Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten lampion i bardzo pomysłowy,super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite pomysły! Lampion jest piękny. Skąd ty masz takie pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne prace! lampion jest obłędny! a to oko w kapslu... mrrrr!!!! genialne!!! i hipnotyzujące :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...