Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 13 kwietnia 2012

egoistycznie

Jako,że fascynują mnie scrapowe małe formy, postanowiłam zainspirowana wyzwaniem scrapki.pl  zrobić coś dla siebie. Mój dziadek ponoć uwielbiał grzebanie w zegarkach...to wszystko wina genów...
Stąd niewielki organizer do maleństw, głównie tagów i ATC, ale i mniejsze przegródki foliowe też się znalazły.

przód

tył



8 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczne te Twoje scrapki:) Mechaniczne owady są boskie! A notesik chętnie bym przygarnęła:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na przechowywanie małych form! i do tego niesamowicie klimatyczny :) pozazdrościć takiego "domku" dla tych maleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała rzecz a cieszy :) Śliczny organizerek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful post, so many inspiring ideas on your blog! Would you like to keep in touch and follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł - w sam raz na wiosenne porządki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och! Ja tez uwielbiam zegarki. Mam cały komplet bizuterii ze starych tarcz od zegarków. Tylko kolczyków nie. Twój album jest prześliczny. Bardzo zegarkowy i bardzo minie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony szal bardzo energetyczny!!! A karteczki ty wymyślasz takie cudne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...