Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 11 grudnia 2011

znów z malinami...bita smietana :)

Białego szala robionego przeze mnie to sobie jeszcze nie sprawiłam...
Ale jakieś tam już kiedyś robiłam, tylko, że one leżą schowane w pudle i nie robiłam ich dla siebie.
Miał być w miarę prosty w formie, cieplutki, by grzał szyjkę i z małą jedwabną falbanką. Ale, że nigdy niczego nie zakładam do końca, to falbana jednak musiała się jakoś folii wymknąć i zrobiła się znacznie większa. I zresztą minimalizm jak zwykle szlag trafił i mam przesadzony, dramatyczny szal...Ale co tam, grunt, że ciepły dla szyi i na dwa razy wokół.


 

 loki

 lewa strona


 a tu lśni silk laps i na brzegu nylon

Ach, no i byłam na Festiwalu w Poznaniu, spotkałam znajome filcowe i forumowe, poznałam moją idolkę Anię Kantorysińską , obejrzałam też mnóstwo różnych filców...nadal chyba jednak nie wszyscy odróżniają filc od prefilcu w tym co robią, ale narzekać nie będę...i tak jest lepiej.
Zakupiłam dużo różnych materiałów do robienia kartek, nie tylko świątecznych, narobiłam sobie smaka na zestawy papierów DCWV, u nas właściwie niedostępne, ale były na jednym stoisku do kupienia na sztuki...oszalałam, będę ścigać...

W pracy zrobiliśmy już ok.70 kartek świątecznych. A teraz przyszedł czas na to,ze by robić też w domu...Oto na wyzwanie w Szufladzie kartka o niestandardowym kształcie



I jeszcze jedna, sześciocentymetrowa bombeczka z lepionym ptaszkiem :) Też biała :) Do Szuflady oczywiście :)
to na tyle, jeśli chodzi o biele...za oknem jej brak, może to i lepiej zważywszy na 49 zakrętów :)

14 komentarzy:

  1. love your scarve, it's só simple and só beautiful:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny szal :)
    kartka i bombka bardzo wdzięczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, ale szal jest zjawiskowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem cy ten szal jest dramatyczny ale jest przepiękny po prostu ! Ty TO POTRAFISZ FILCOWAĆ. Z powodu takich jak Ty po prostu można oszaleć na tle filcu. I ja się oczywiście ślinię do tego szala. Pozdrawiam serdecnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. szal jest cudny, ale bombka kolejny raz jest moja faworytką w tym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciagle cie podgladam.Takie szale to dla mnie wyzsza szkola jazdy. Sliczny szal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zojka, a ja Ci Tylko powiem, że jestem Twoją wierną fanką ;)))

    Cuda tworzysz. Lubię te klimaty.

    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny szal :) chciałabym kiedyś...... taki zrobić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Wy robicie te szale to nie mam pojęcia-przepiękny
    kartka super wygląda
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szał ja=est szalony, :))) Też bym taki chciałam mieć :)A bombki Twoi to już jakieś mistrzostwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślinka leci na ten szal..cuuudo!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna karteczka, Zosiu! Dziekuje. Kartka od Ciebie jest najpiekniejsza z wszystkich jakie dostalismy w tym roku (i wogole chyba kiedykolwiek).

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie w ogóle nie przesadzony:) Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...