Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


sobota, 1 października 2011

Biała ważka i kompani...

Moja siostra powiła ostatnio potomka. Ponoć dziecię dobrze się chowa, tyje rośnie i na razie w hodowli mało wymagające :)
Na tę okoliczność uwiłam karteczkę. Ale jakoś tak czegoś mi brakowało...czegoś z humorem i w sumie to przecież kartka dla dzielnej mamusi...
Więc dodałam jeszcze troszkę zwierzątek z fimo. Skrzydła ważki to dalsza część experymentów z papierem koronkowym. Tym razem został potraktowany lakierem szklącym, by zyskał na blasku i na sztywności.


 Różne róże ścibolone i kupione :)
 Żuczek
 Ważka
i Ślimok

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...