Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


wtorek, 21 grudnia 2010

Vamp...

Pomysłod dawna chodził mi po głowie...Jakiś czas temu, odkrywszy w moich rupieciach sprzączki i taśmę z dziurkami przypomniałam sobie o nim.
I zrobiłam. Może koronki nie widać zbyt dobrze, bo przykryła ją czesanka zakrywająca taśmę- ale pobłyskuje sobie tu i ówdzie...
Ten kołnierz to mój zdecydowany favorite...

Zdjęcie trochę rozjaśnione, żeby było cokolwiek widać...może zmienię jak znajdę lepsze warunki tła i światła.
 Do taśmy na końcu zamontowałam haftkę, zaczepia się ją o dziurkę i ładnie się trzyma


7 komentarzy:

  1. Raczej gothic wamp. Dla siebie zrobiłas?

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, wamp zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny patent z tą taśmą. A to fiolet czy szaroczarny, bo na każdej fotce widzę inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie ów kołnierz mógłby wyglądać i w talii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To Twój pomysł ?? rewelacja, jeżeli tak to gratuluję i zapowiadam, ze zgapię na gorsety dla moich lalek, mogę ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...