Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


sobota, 23 października 2010

Wyróżnienie/Award :)

Dostałam ostatnio wyróżnienie od LilNut, co jest bardzo przyjemne i dziękuję za nie bardzo,
zwłaszcza, że nie prowadzę swojego bloga zbyt długo :)


Obserwuję sobie wiele blogów, nawet jeśli nie wszędzie coś komentuję, to nie znaczy, że nie widziałam Waszych postów. Nawet jeśli Wy mnie nie kojarzycie, ja obserwuję Wasze poczynania...
Po prostu nie zawsze znajduję słowa, a nie lubię brnąć w banały i powtarzać to, co ktoś wcześniej napisał.
Wybrać zatem 12 blogów, które chciałabym wyróżnić nie było łatwo...

Jednakże zasady Wyróżnienia zobowiązują, a są takie

ZASADY:

1. ZAPISZ ZDJĘCIE, KTÓRE JEST POWYŻEJ I UMIEŚĆ JE NA WŁASNYM BLOGU.
2. PRZYZNAJ NAGRODĘ 12 INNYM BLOGGEROM.
3. ZALINKUJ BLOGI, KTÓRYM PRZYZNAŁAŚ NAGRODĘ.
4. ZOSTAW KOMENTARZ ZE STOSOWNĄ INFORMACJĄ O NAGRODZIE NA ODPOWIEDNICH BLOGACH.
5. PODZIEL SIĘ LINKIEM DO BLOGA OSOBY, KTÓRA PRZYZNAŁA CI TĘ NAGRODĘ.


RULES OF AWARD :)

1. SAVE PICTURE WTHAT IS ABOVE AND PLACE THEM ON YOUR OWN BLOG.
2. GRANT THE AWARD 12 ANOTHER BLOGGERS.
3. LINK BLOGS YOU AWARDED
4. LEAVE COMMENT WITH RELEVANT INFORMATION ABOUT THE AWARD ON THE AWARDED BLOGS
5. SHARE BLOG LINK of PERSON WHO HAS GIVEN YOU THIS AWARD

I follow a lot of blogs,and even if I don't comment anything and anywhere, it doesn't mean that I haven't seen your posts. Even if you don't know me, I'm watching your actions ...
I just can't always find the words, and I do not like wading through the cliches or repeat what someone previously wrote.



Zatem wyróżniam, w kolejności tematycznej:

So, I award, in order of subject:

Biżuteria/Jewellery
Annę Mroczek bo tworzy piękną biżuterię, która nieodmiennie zachwyca.
Poppy za piękne, subtelne prace, dzięki którym rozwija swój naturalny talent
Nancy Wickman for delicious things she makes in silver
Małgorzatę Domańską bo jej prace znałam, zanim tu trafiłam, a które zawsze oglądam z nabożną czcią

Filc/Felt
Beatę Jarmołowską za to, że pokazała, jakie może być oblicze filcu i za to, że się nie zatrzymuje nawet na chwilę
Jagusię za szleństwa szalowo-koralikowo-torebkowe
Vilte for felt and photos as from fairytales
Susan Higgs for stunning things she makes
Plastusię za kawał wiedzy, jaką przekazuje i otwartość
Galinę za to,że zawsze służy informacją i radą
Kingę, bo gustowne rzeczy robi i się oszałamiająco rozwija
Monromę-na dobry początek, żeby na mokro zaczęła, nagradzam specjalnie :)

Scrapbooking
Rae- bo wciąż podziwiam jej pracę

Gratuluję wszystkim wyróżnionym, wielką przyjemnością jest dla mnie oglądanie Waszych prac a wyróżnianie Was- miłą zabawą!

I congratulate all awarded bloggers, for me it's great pleasure watching your work , and awarding you -a friendly play!



Niestety nie zdołałam nagrodzić wszystkich, których chciałabym, a moim celem było też puszczenie zabawy w świat.
Mam zresztą jeszcze zaległe jedno wyróżnienie, to pewnie sobie w przyszłości odbiję na reszcie :)
Strzeżcie się zatem!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie Jest mi miło że w czymś mogłam służyć pomocą.
    Robisz ciekawe rzeczy i lubisz eksperymentować
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Licho, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Do dziś żałuję, że nie poznałyśmy się osobiście, kiedy była ku temu okazja. Oj, czuję, że tematów by nam nie zabrakło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też żałuję...Ale zdołałam poznać choć Karolinę i Kasię...W tym Trójmieście to zawsze jest, personalnie, ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję, szczególnie za "oszałamiający rozwój" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. To dla mnie ogromna radośc i niespodzianka. Ale proszę :)))- ta "nabożna cześć" to naprawdę jest niepotrzebna :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy tworzysz... oj zdolne masz łapki, pozytywnie zazdroszcze:):):)
    przepis na cukierki z dzieciństwa jest już dotępny na moim blogu, zapraszam:)

    http://jolazola.blogspot.com/2010/10/91-przepis-na-zyczenie.html

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziekuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...