Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 20 sierpnia 2010

Zwierciadełko z jeziora

W pewnym momencie zdobyłam stare lustro, bez ramy, 5mm, ogryzione na brzegach. Ktoś próbował je przycinać, ale nieumiejętnie- była rysa, ale bez końca i złamać się tego nie dało. A jako, że wiosną dołączyłam do easy-artowców, to i nie straszne było mi pocięcie tego grubego szkła. Ale większa siła i szczypce jakoś dały efekty. Powstało kilka lusterek, na początek, które będą miały filcowe ramki.
Lustro ma skazy na szkle i na minii. Jest też jakieś takie zamglone. Musiało wiele odbić mieć za sobą, że tak się zachmurzyło. Jak dla mnie, to wszystko dodaje mu uroku tak umiłowanego przeze mnie starocia.

Podążając tropem wodnych głębin powstała wersja "lake". Z wodnymi roślinkami i muszelkami. Na organzie. Akcenty z jedwabiu. I w tonacjach kolorystycznych bardziej słodkowodnych- wedle mego mniemania. Wymiarowo: 19x15,5 cm


Przed ozdobieniem



Ostatecznie


8 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł!
    Piękna kolorystyka i kształt. Choć muszę przyznać, że muszelki, choć pasują tematycznie do koloru, trochęmi tu przeszkadzają. Zwłaszcza ta duża na górze. Ale to tylko takie moje odczucie......

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakoś tak doszyłam ją na końcu. Bez muszelek tak jakoś smutne to było, nie do końca wodne zresztą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyszło ! fantazyjnie tak

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustro zyskało nową wspaniałą oprawę. Ja mam tylko zawsze jedna obawę co do rzeczy filcowych na ścianie czy w ogóle takich ozdobnych - że strasznie zbierają kurz. Ale sama tez się przymierzam do ufilcowania czegoś ku ozdobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak powinno wyglądać lustro syreny. Bardzo i się podoba, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. no ... rany... to klejnot jest...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...