Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 15 sierpnia 2010

Pamiętliwe bransolki







Wczoraj ja pojechałam do decokreacji po zakup czesanki i różnych decoupage'owych ingrediencji a mój TŻ poszedł sobie wieczorem z domu. Ja w tym czasie dokończyłam wić moje bransolety.


Jakiś czas temu pomyślałam sobie, że mam sporo jeszcze drutu pamięciowego, a że podobają mi się z niego bransolety i naszyjniki, kiedyś nagminnie takie sobie robiłam z lampworku, to i z filcu też nie powinny źle wyglądać.

W środek filcowanego paska włożyłam cienki pasek folii, po ufilcowaniu powstał kanał, w który wsadziłam drut, na końce koraliki- jako blokady, by nie poszedł sobie i już. Tylko strasznie długie pasy trzeba robić. Turkusowa miała ponad metr i nie jest szczególnie pomarszczona. Następnym razem zrobię na podłodze...



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...