Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 10 czerwca 2010

Od początku


Zaczynam tego bloga, by zaznaczyć się jakoś w społeczności twórczej. Robię różne rzeczy, wielu nie robię, a to co robiłam i zrobię zostanie sobie tutej!

Wiele lat robiłam kolczyki i inne tego typu fanty, korzystając z koralików kamieni i srebra. Ale jakoś poczułam przesyt i zaczęłam szukać nowego materiału.

Niedawno zajęłam się filcowaniem, a to jedne z pierwszych moich prac w tym względzie. Oczywiście kolczyki!

1 komentarz:

  1. Piękne te kolczyki, mam nadzieję że i ja kiedyś wydziergam coś podobnie pięknego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...